Friday, February 26, 2010

20

اين آداب مسواك زدن و نخ دندون كشيدن برا من شده عذاب چند روزه،همش به اين فك مي كنم كه حالا كه چي من هر شب با اين همه خستگي مسواك بزنم اونم طبق فرمايشات دندون پزشك محترم،كه چي برا هر ثلث فكم بايد سي ثانيه وقت بذارم؟اونم تازه فك خراب من! ديگه اين حركتارو نداره كه!ا
هر شب اينارو با خودم مي گم،هر شب مي گم امشب خستم نخ دندون و مسواكو بي خيال مي شم عوضش فردا صبح به جاي سي ثانيه براي هر ثلث فك،يه دقيقه وقت مي ذارم.اما تا ميام بخوابم عذاب وجدان مي گيرم و سر و سينه زنون مي رم مسواك مي زنم،اونوقت از شدت خواب و خستگي نمي تونم تمركز كنم كه سي ثاينه مي شه كه برم سراغ ثلث بعدي يا نه؟
خلاصه كابوسي شده اين مسواك زدن و بهداشت دهان..مسخرم نكنينا اما يه شب انقد به مسواك فك مي كردم كه خواب محله بهداشتو ديدم!ا
.
.
امروز كارگاهو تخليه كردم..خدا مي دونه كه چه برنامه هايي چيده بودم براي عيد به بعد،خراب شد همش!و چاره اي نبود